فرش 1200 شانه ی برجسته

این فرش از لحاظ زیبایی منحصربفرد و کیفیت و ظرافت بالایی که دارد و به دلیل خاب کمی که داراست به فرش های دستبافت بسیار شبیه است و از اینرو افراد بیشتر جذب این فرش می شوند و این فرش تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل شما خواهد داشت.

وقتی میگوییم فرشی 1200 شانه است، منظور چیست؟

منظور این است که در عرض این فرش 1200 گره و در طول آن 3600 گره ایجاد شده است. پس در این فرش به دلیل تراکم بالایی که دارد باید از الیافی ظریف استفاده شود و همین امر زیبایی آن را دوصدچندان میکند؛ ازین جهت طرح و نقشی که در این فرش بافته می شود به وضوح قابل مشاهده می باشد.

در انتخاب فرش 1200 شانه چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

ـ تراکم این فرش معمولا 3600 است ولی در برخی از شرکت ها این نوع فرش با تراکم های مختلف بافته می شود و همین تغییر در تراکم تغییراتی در قیمت آن بوجود می آورد و این نکته ی مهمی است که خریداران باید حین خرید در نظر بگیرند.

ـ بهتر است ازین فرش برای مکان های پرتردد استفاده نکنید. این فرش ها بیشتر مناسب اتاق میهمان می باشند.

در شرکت سیرنگ طلایی کاشان، فرش 1200 شانه در اندازه ها و رنگبندی متنوع، جهت ارائه به خریداران در داخل و خارج از کشور با بالاترین کیفیت بافته میشود.

نوع دیگری از فرش 1200 شانه:

نوع دیگر، فرش های وینتیج یا به اصطلاح پتینه هستند. فرش های وینتیج معمولا در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و جذابیت خاصی به منزل شما می بخشند. این مدل از فرش ها به عنوان فرش های کهنه نما شناخته شده اند ولی منظور این نیست که این فرش ها کهنه هستند بلکه ظاهری شبیه فرش های دستبافت قدیمی و کهنه دارند و محبوبیت این گونه فرش ها نشات گرفته از علاقه ی بسیاری از مردم به فرش های کهنه و عتیقه است (از این جهت که فرشی که بیشتر پاخورده باشد و قدیمی باشد از ارزش بیشتری برخوردار است). 
فرش های وینتیج هم از تنوع بسیار زیاد، رنگبندی جذاب و ظاهری زیبا برخوردار هستند که شرکت ما سعی بر آن دارد این فرش ها را با بالاترین کیفیت به خریداران عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است ما در زمینه ی صادرات فرش به دیگر کشورها نیز فعالیت می کنیم؛ ازینرو تمام تلاش خود را در جهت ارائه با کیفیت ترین محصول به مشتریان خود انجام می دهیم.

چت زنده آنلاین

برای تماس مستقیم با ما اینجا را کلیک کنید